lunes, 27 de junio de 2011

Transcatalunya2011

(foto en el control 6)
Hola 7's i companyia, ara feia temps que no escribia ni entraba al blog. Disculpa Rafa. Coses de la familia numerosa, del final de curs i preparatius de casals, colonies o logistiques varies. També de no tenir res destecat que explicar, mentre m'estic reuperant de corre.
Ara sembla que ja vaig millor de la lesió del genoll dret, ja fa un mes i mitg que vaig corrent amb +/- assiduitat amb el grup del gym o sol en el viatges de feina. Però, encar no he fet series ni ninguna cursa. La meva idea; es anar recuperant gradualment la conficança i el to de cara a fer alguna cursa a inics 2012. Mija o alguna de 10 km o muntanyera, ja veurem. Sense presses. De la marató, per ara no en vull sentir ni a parlar. De totes formes, tot l'entrenament que vaig fer per la marató, durant uns 4 meses, crec que no ha caigut en sac vuit. Durant la lesió del genoll, vaig para de correr pero no d'anar en bici. Així que vaig fer més especific de bici, peses de cames en la recuperació, junt amb les anades i vingudes de la feina a casa amb aquest fantastic medi de transpor que es la bici (sempre a casi sempre"a piñon" ja que es el que porto a dintre). Tot això i una carambola de magnituds importans (mil gracies Juan Carles) que va fer que pogues aprofitar un dorsal de una tal Beatriz. Degut a un canvi de plans familiars d'ultissima hora (gracies Helena) vaig poder participar de nou la Transcatalunya 2011; Molina-Barcelona amb BTT, gairabe 3.500 m desnivell positiu i 176 km fins el penultim control que es el que conte per el temps total. Vaig anar amb en Jona Gol i en Domingo, companys d'entrenament de las Gabarres quan estem a la Fosca. Brifing dissapte a les 19h, tot semblant a l'any anterior, pero sense la por de la distancia, doncs mentalment ja le tenia més assumida. Ens avisen de que hi haura fang pero no pluja. Sortim diumenge a les 5 hores A.M. amb frontals direcció a la Masella. Pujem junts amb en Joan fins l'inici de les pistes d'esquí. Aquí em diu: "ves fent" savent del meu sobrenom i jo li dic: "no no, tranqui". L'idea es anar fent a les pujades pensant que mes endavant, quan em vingui un mica el baixon, que m'agafin en Jona i/o en Domingoi i aleshores ja anirem junts fins el final, com l'any passat. Pero la veritar, es que em vaig trobar tota l'estona molt be, guardant sempre algo de forces i menjat cada 15'-20' minuts. I vaig pensar: "saps que: vaig, tirant a ritme, amb certa prudencia i a vuere que passa". En definitiva, que em planto en el control C3 a la Riera de Merlés en la posició 46 i a les 10h15 del matí'¡¡¡¡¡ , lloc de dinar segons brifing (l'any passat hi vaig arribar passades les 12h) el pimer sorprés soc jo mateix. portaba 5:15' hores de cursa i sols estavem a la meitat. Menjo bé (pasta i botifarra) carrego iso,aigua i barreta i surto amb un grupet que sembla que aniré be amb ells. Avans de la Riera, un grup devanter d'aquest, em van deixar literalment tirat i solet en els 17 km d'esfalt que hi han mes llargs de tota la cursa. quanta experiencia em falta en esfalt ¡¡¡. El próxim cop no em passarà, o si? pero no inconcientment. Apretaré les dents, no deixaré anar ni un metre, com diu l'Hector, el mes experimentat del grup en carretera. A i pot ser cambiaré la roda del darrera Capitan Control per una més rodadora que m'aconsellarà en LLuis (expert en components BTT fiables, lleugers i a preu "raonable". Reflexió: Hi ha crisis en el BTT? Vaig veure cada pepino el dia del brifing no en la cursa ja que les bicis anaven plenes de fang. Entrenaré fort també en pla. Que es el meu punt flac. Be, seguint la cronica si algú encara te ganes de llegirla; segueixo fent amb el Roadbook amb un grupet de 3 que ens quedem i anem molt be, ja aniré amb ells fins casi al final on em tornaran a deixar en un tram pla. Pero bé, la veritat es que l'estona que vam anar junts vam anar molt bé i vam passar a alguns corredors. Resultat final (C7): no me'l crec ni jo. Temps: 10h36', posicio 34 de mes de 400 partipants. L'any passat viag fer 12h30 i crec que la posició 120 ó 140, no ho se segur. Conclusió: gracies als llargs i durs entrenaments de la Marató la forma a millorat. A m'oblidaba també gracies a que casi estrenaba bici nova; una Massi de carbo equipada amb el grup complert sempre fiable shimado XT, hi hagi fang, pols, pedres o aigua. I també a ajustar la forquilla al modus "mantequilla" (gentiles del comentari del Domingo que em va dir que la portaba massa dura, la forquilla) i per últim a entrenar fort amb la BH amb 4-5 kilets de més a la motxila (candaus, movil, cartera, claus, roba spining,) que també ha fet el seu que i entenar a spining casi sempre com si m'anes la vida, cada cop que en David ens fa la classe. Tot suma, que jo dic i el mes importat de tot fer-ho amb il.lusió, diversiói i sense trencar la corda a casa (toco fusta). Gràcies companys per el molts anims que meu donat a llarg dels mesos que no podia corre. L'altra dia va ser la meva i vaig ben aprofitar per anarmen sol.
Ja hi haura temps d'anar amb parella a la volta a la Cerdanya i seguir que també millorem amb l'amic Joan Gol, que a base de brompton també va millorar el seu temps i classifiació. Bé us deixo, pero avans vull felicitar en Marc Siques, company del Gym, que fa temps que no el veiem per el gimàs, pero si que ens vam veure a la trans el dissapte. En Marc, va acabar junt amb el seu germa, menys preparat que ell, tot i que crec que no savien molt be a on es posaven. Ja ho saven per l'any vinent que segur que milloran .
Abraçades i fins la pròxima.
La cabreta amb Btt. Amb bambes mes endevant, si deu vol.

1 comentario:

  1. Vamos por partes
    En el tema deportivo, sin comentarios. Impresionante resultado, nos has dejado alucinados, eres una maquina, ya sea en bici o corriendo.
    Ahora, el tema de las publicaciones en el blogg se ha de pulir. hay que hacerlas amenas, que a la gente no les gusta ver tanta letra, son muu perros, pero esto es lo de menos.

    Muchas felicidades

    rafa

    ResponderEliminar